Versterking van ons team
Voelt u iets voor de historie van Albergen en/of Harbrinkhoek en wilt u met ons meedenken? Wij zoeken namelijk versterking van ons team. Heeft u belangstelling, neem dan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op met een van onze bestuursleden.

Uw e-mailadres
Indien u over een e-mailadres beschikt, wilt u dat dan aan ons doorgeven door ons een bericht te sturen? U ontvangt dan alle nieuwtjes en de uitnodigingen voor de jaarlijkse fietstocht en donateursavond van ons per mail.

Geen reactie op uw bericht gehad?
Wanneer u een bericht heeft gestuurd aan ons secretariaat, kan het zijn dat u geen reactie van ons heeft gekregen omdat die niet is aangekomen. Dan verzoeken wij u om dit te melden bij een van de bestuursleden.

Word donateur
U kunt donateur worden voor slechts € 7,50 per jaar (€ 10,- per jaar wanneer u het infoblad wordt toegezonden). Hiervoor ontvangt u 2x per jaar ons blad De Oale Maarke, kunt u onze donateursavond bezoeken, meedoen aan onze jaarlijkse fietstocht, zoeken in ons archief en onze overige activiteiten (bijv. tentoonstellingen) bezoeken.

Hulp gezocht
Wij zoeken mensen die ons willen helpen met het digitaliseren en catalogiseren van beeldmateriaal. Komt u onze club versterken? U kunt geheel vrijblijvend informatie verkrijgen bij een van de bestuursleden of door ons en bericht te sturen.

Oude dokumenten, foto's of filmmateriaal
Heeft u mooie, oude en relevante artikelen voor ons infoblad, oude foto's of filmmateriaal, dan kunt u deze in bruikleen geven bij een van de bestuursleden of ons een bericht te sturen. Wij maken een kopie en zorgen dat u het weer ongeschonden terugkrijgt.

Opnamen uit 1946
Wij hebben een filmopname uit 1953 ontdekt van de eerste steenlegging van de kerk in Albergen en een opname van de eerste motorraces in Tubbergen uit 1946. Deze kunt u op onze website bekijken. Wanneer u nog oud beeldmateriaal heeft betreffende Albergen of Harbrinkhoek, dan houden wij ons aanbevolen. Wij zouden dat namelijk graag willen kopiëren en/of digitaliseren en zo anderen er via onze website van mee laten genieten.